بی پناهم

مدونة الشاعرجاسم ثعلبی (الحسّانی) فی اللغه العربیه و الفارسیه

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

 

وقتی دلبستی به قلبم ، دلمُ نخونده بــــــــودی

نمی دونی بی تو سردم ، پیشِ من نمونده بودی

 

من و تنهایی که قلبت  ، میدونی وفا نکــــــرد

نوشیدم اشکای گرمت ، بوسیدم لـــــبایِ درد

 

تو که خواب و شاد بودی ، من که بیدارو پریشــون

شده صبح و باز سردم ، نمی دونی دل چه داغــــون

 

حالا من موندم و اشکام ، توی عشقِ بی پناهی

از همه من دل بریدم ، دل نداره سر پناهــــی

 

غرق در اشکای چشمم ، آب شد قول و قرارت

موندنم اسیر دردم ، آوارِ ام کرده فــــــــرارت

 

تک و تنهام توی خونه ، چه بد قوله سرنوشتم

بی تو من جایی نمیرم ، در آسمونِ تو نوشتـم

 

جاسم ثعلبی ( حسّانی ) 20/03/1391

 

  *جهت  اجرای هر کدام از ترانه های موجود در این وب سایت

با مدیر سایت هماهنگی کنید .*

 

 

 





:: برچسب‌ها:
بی پناهم ,
:: بازدید از این مطلب : 1740
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
ن : جاسم ثعلبی (حسانی )
ت : شنبه 20 خرداد 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی